Jeg har bitchet over DBA og deres manglende respekt for min uvilje mod at modtage reklamemails fra dem… Sidste gang afmeldte jeg deres såkaldte “Servicemails” i dag modtager jeg så endnu en
Linket: Afmeld mails fra DBA linker til den side, hvor jeg har afmeldt alle afmeldelige mails, så nu har jeg brugt det andet link til kundeservice og spurgt dem, hvad faen de har gang i:
Du siger bare til Q, så brænder vi hele lortet ned til grunden.
hehe, håber ikke det er det system jeg var med til at bygge back in the days ;) Og tror sgu egentlig også jeg ved hvem hende Lene er :)
Alle IT-systemer har fejl. Om ikke andet så fordi, det nåede vi sgu ikke. Og selv om fejlen er erkendt, har softwareudvikling jo en pris; som regel opgjort i timer.
Bugtracker er totalt uafhængig af helpdesk. Kun ved opmærksomhed fra aller højeste sted allokeres timer til fejlretning.
Jeg sidder med følelsen af, at Lene har undersøgt sagen personligt, aller højeste sted. DBA vil frem over gå en stor bue omkring netop din postkasse.