Jeg havde glemt, at tysken nok forlanger effektivitet, men er glad for bureaukrati… Jeg har således ikke fået mine nye sko (Yay!) endnu – idet de har valgt et leveringsfirma, der kun kører mellem kl. 8 og 17. (de kan selvfølgelig umuligt sige om det er kl. 8 eller 16:49 – den slags er HELT umuligt i den branche)
Når man ringer ang. ny levering, spørger de med største selvfølgelig om, man ikke har en erhvervsadresse, hvor man kan få den leveret i stedet? Tjoh, men vi kan hermed konkludere, at hvis man ikke synes, at det er kækt at få sine sko leveret på arbejdet (og skulle transportere dem hjem), så er den tyske effektivitet så som så. [Det fungerer sikkert fint til erhvervspakker – men tysken skulle nok have valgt en anden udbringer!]
Update: Tysken leverede på arbejdet, jeg bragte mein paket med hjem i regnvejret og pakkede spændt ud; og kan kun sige, at tysken har leveret!
Det var ALDRIG gået i Adolfs tid…
Det er ikke kun tysken som kan skuffe. Jeg havde en lign. oplevelse med UPS. De forsøgte som noget af det naturligste at finde mig hjemme 12.10 en almindelig onsdag. Jeg ringede for at aftale en anden tid og blev ligesom dig spurgt til en erhvervsadresse. Pakken vejede ½ kg, så den var i vinkel. Problemet var bare at de ikke leverede til den fastsatte dag – hvilket gav store problemer, fordi papirene i pakken skulle bruges til en Visa ansøgning den dag! En sådan ineffektivitet havde jeg ikke forventet fra dem.
But life goes on.